Sunday, May 6, 2012

The power of Inspiration

       
     Assalamualaikum hai semua hai ! hihi. k so here im back. rindu tak? *amek senapang tembak* haha ala aku tahu bukan ada orang rindu pun. so since blog ni tak ramai pun org baca kan *booooooooooooooooooo* and ya aku nak meluah perasaan di sini. sebab nobody read this. only me and myself. sapa baca tolong gelakkan aku. hahahahahahahahaha. and tolong ckp mcm ni dekat aku, ei doe aku baca blog kau ahh. k malu. ala jgn risau im quite sure nobody read this blog.

    So ya, jom sambung merepek. Aku nak buat pengakuan berani mati ni, dengar lah ni woi! k k. Aku nak bagitahu act someone make me go back to my world. i mean, my blog. ah youuuuuuu tu pun tak tahu apa lah. k lol. ofcoz ah taktahu dah kau merepek tah pape. eh kau baca jugak en? *flip hair. k sambung. seseorang berjaya buat aku kembali ke blog aku dan buat aku rasa nak mengepost something. idea untuk mengepost tu mencurah-curah and aku tak tahu nak start dari mana. *flip hair again.

   K nak aku mention ke nama dia? Yes yes aku nak mention nama dia since blog ni tak fames and nobody read this blog. eh cop! maybe my kakak read this. eh hai kakak! thanks for reading hihi. Aku tak pernah jumpa seorang lelaki yang betul-betul nampak keikhlasan dia menghargai perempuan. And dia sangatsangatsangat sayangkan crush dia okay. Untung gila kot crush dia dapat dia. Tapi then dorang clash. Aku tak tahu la kenapa. tak nak lah masuk campur hal orang nnt di kata busy body fula. tapi dari pemerhatian aku, ecehh haha. no lah aku baca blog dia and aku faham perasaan dia. Aku taknak judge apa2 sebab aku bukan di tempat mereka. So, eh tadi bukan kau cakap kau nak mention nama dia ke? Aku rasa tak payah kot mention. Sebab yaa. Im nobody untuk mention nama dia. So, takpayah lah. Eh tapi kalau kau nak tahu sapa orangnya, kau boleh straight tanya aku. Nanti aku bagitahu. #eeee kepoh gila minah ni haha.

   So, Im here to tell you guys that, that guy has inspire me to go on with what I want. Well, maybe semangat dia yang buat dia jadi inspirasi aku. Aizat Abd, if you read this, please be pleasure to know that okay? Opss haha kan dah kantoi. Korang boleh baca blog dia. So here the url, Aizat Abd *just click and you will like it* aku ni boleh di kira stalker la jugak kan #haha muka tak malu. No. Act aku suka baca blog dia. post dia seperti ada semangat yang berkobar-kobar. semangat dia. ah aku ni merepek aje. tp seriously okay. aku suka cara dia live dia punya life. Bro, lu gila cool weii haha. and comel, and sweetttt sangat haha. untung lah sapa bakal isteri dia kan. korang tahu tak, dia siap dah tulis surat untuk bakal isteri dia lagi tauuu haaaaaaa. jeles tak jeles kauu. siap tinggalkan pesanan segala untuk bakal isteri. k aku jeles. seriously, once again, untung lah sapa jadi isteri dia. Hm. Apa2 pun, all the best bro!

    K k jom stop cita pasal dia. Kang ada orang jeles pulak kang kahkahh. Siapa pulak lah kan yg nak jeles. Mana lah tahu kan tetiba ada ORANG TU jeles ke kan sebab story pasal Aizat Abd ni haha. Who knows kan? K siapa tahu yang mid-year exam dah nak dekat angkat tangan? #meh bunuh sapa yang tak angkat tangan. Gila kau tak tahu. Aku nervous gila kot exam dah dekat. Banyak gila nak kene study. Relax anis relax. Cool. Fuuufuuuu ~ okay. So, tolong ah korang. sesiapa yg TERbaca entry ni en, tolong ah tolong. Im begging you guysssss! tolong doakan aku dapat jawab dengan cool and dapat atleast 4A yg GEMOK untuk mid-year ni. Ha mula la tu mula la tu nak mengata aku sebab aku  ckp 4A kan. Korang, ini permulaan. Aku mengukur baju di badan sendiri. Aku tahu susah untuk dapat 8A. Lagi2 permulaan mcm ni. Kau ingat 8A tu boleh beli ke hah? ish! Ni nak marah ni haa. Aku tahu susah. Sebab tu la utk mid-year ni aku just target utk 4A atleast. dapat lebih pun ALHAMDULILLAH wei. tp kalau lepas 4A tu, kira okay ah. Aku akan try harder untuk trial and ofcoz sudah semestinya for PMR. wajib 8A. other than that, NO!

     Eh kau tahu tak, post aku kali ni panjang dia lain macam kan? Haha. over excited maybe. Aku nak cite ni nak cite ni. Semalam, ada orang tanya aku, "Anis, kenapa anis senang sangat nak tidur?". Jengjengjenggg. Haa masa tu blur gila nak jawab apa. Tapi kan tapi kan, aku dah dapat jawapannya. hey awak. ye ye awak. awak la yang tanya soalan tu. Meh kita jawab aee. Kita suka tidur sebab,
sleeping is nice , you forget everything for a little while
Okay kita mengaku kita copy paste je benda ni. tapi, yaa. This is the answer. The absolutely correct answer. Since kita banyak tekanan tahun ni, dengan exam nya lagi, and thats why ah kita suka tidur. So hope awak faham. And yes ofcourse awak faham. thanks sebab faham kita yang suka tidur ni. Peace awak peace. senyum sikit haha. Eh bangga tak kita post pasal awak dekat blog kita? Haha. ala. awak bukan baca pun. tah tahu tah tak tentang kewujudan blog ni. tapi takpe. bagus jugak awk taktahu. senang nak meluah perasaan.

    Korang, maaf lah kerana tangan ini terasa seperti tidak mahu berhenti dari menaip. Bukankah sudah saya bagitahu yang idea saya mencurah-curah bagai air terjun niagara hahahahahahahahaa *amek senapang tembak* ala sorry la jangan ah marah. nak buat mcm mana kan. okay la okay la fine kita berhenti. ish! nak tulis panjang-panjang sikit pun tak boleh. thanks la eh sapa yang gigih baca sampai bawah ni. gua merepek bro! thanks baca! so, ya bye Assalamualaikum 


*tah kenapa khai pegi cantumkan gamba ni. taksuka taksuka!#hentak kaki.


No comments:

Post a Comment