Saturday, February 25, 2012

friends light up my world baby ♥

       Assalamualaikum hai everybody. yeah so long time no see. sehat? im fine thank you. so sekolah so far so good. tuisyen fasa dua dh nak start tak lama lagi. aku takut. seriously aku takut. sebab aku tgok budak ni semua lepak je. apatah lagi aku ni kan yg pemalas tahap wallahualam. k hw so far so good. act nak cakap aku rindu abg raja huahuaaaa.

      K first nak cite pasal kawan. aku dah baik dengan kawan baik. cool yaw. ye ye. tak sangka gurauan yang tak disengajakan itu membawa padah. aku nasihat korang, berfikir dahulu sebelum bercakap/bertindak. seriously better buat mcm tu dulu. pastu bila dah baik, rasa mcm awkward gile. hm tak kesah lah janji dah mintak maaf.

    Pastu nak cite pasal classmate ku yg omel tu haha k jgn kembang. skrg ni segala story mmg share dengan dia ah en. dah dia duduk sebelah aku. harihari gelakketawanangis dengan dia. cakap pasal nangis, haritu dia nangis sebab dah dua hari aku tak dengan dia sangat. k kelakar giloshhhhhh xD dia ckp dia rindu aku. masa dia ckp tu dia nangis and aku pun hahahahahahahaha zira jangan lah nangiss. kelakar la kau ni. watlek ah doe. aku tak lupekan kau pun. aku tak amek hati pun. chill lah. aku paham. kita kene bergaul dengan semua org. takkan nak berkepit dengan bff je kan. tp seriously tak sangka kau sampai nangis. alololooo kesian dia. apaapa pun aku nak cakap, Zira, iloveyoulahh hahahaha. aku mmg appriciate gila air mata kau. tak pernah k kawan aku nangis sebab rindu aku. syahdu betul. hikhik.

     Pastu nak cite pasal kawan jugak lah kan. aku tengok kau ni, mcm terseksa je doe. macam yang aku cakap, tipu diri sendiri tu tak seronok weh. seriously. kau chill je k. aku pun tak tahu ah nak cakap apa lagi dengan kau. keep calm and stay fighting ! aku dengan budak2 ni sentiasa ada. anytime kau bole peluk kiteorg haha k lol. ingat, orang yang bersabar tu mesti lastlast Allah bg reward dkt dia. so kau kene lah bersabar.

    k pastu nak cite pasal kawan lagi. hikhik. kali ni special sikit. yang kat atas tu pun semua special. tapi ni lain sikit ah. sikit je kay. aku tak tahu nak describe status ktwx mcm mana. maybe lebih kpd TTM kot-teman tapi mesra. oh cool. kau tahu siapa kau senyap. act aku tetiba blur nak tulis ape. ah lupekan je lah.

   so yaa. nowdays aku happy gile. dengan classmate yg cool. semua sekepala. sorang nyanyi semua nyanyi. leader? oh ofcoz aku yg mulakan cehhh haha. well sapa tak kenal aku.so yaa. thanks baca post yg merapu ni. i love you all. so bye peace assalamualaikum 


aku tinggalkan korang dengan boyfriend baru aku hahahaha you jelly? stay jelly :P
well, I LOVE LOUIS TOMLINSON 


No comments:

Post a Comment