Monday, February 6, 2012

du du du du du du du :D

             
      hai people hai :) assalamualaikum. k gamba di atas adelah untuk sesaje jeeee. comel kan budak tu? xD alololooo haha. k so far so good. aku masih bole bernafas alhamdulillah. yg tak boleh bernafasnya apabila berada di dalam kelas cikgu fauziah. ohgoshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh -__- ya allah, kau kuatkan lah semangat aku berada di dalam kelas tu. k tutup cerita. and al kisahnye cikgu yg bernama wan arif yg tah dari mana munculnya. allahuakhbar. tak payah la cerita ye. yg pasti cikgu tu, SOMETHING WRONG SOMEWHERE

     k naik cuti ni dah start kelas tambahan dekat sekolah. ya allah, kau bantulah lah batch form 3 menimba ilmu pengetahuan. amin~ penat tu jangan cite la kan. tp org kata, biar lah bersusahsusah dahulu, bersenang senang kemudian. ye dok? hik-hok. yang penting, solat jangan lupe. all is well :) k lately ni kan banyak gile cerite pasal pilot tau. and itu membuatkan aku lagi bersemangat untuk belajar sungguh2 dan capai impian, captain anis (Y) cool yaw. doakan lah ye. insya-Allah aku akan capai.

    k aku nak cite pasal seseorang la kan. aku tak tahu ah ape masalah dia. apa yg tak perfect pun aku tak tahu ah. aku rasa dia perfect. i mean, cukup semua la kan. tapi dia mcm, ishh entah lah. kawan, kalau kau baca ni, sorry to say la kan, dengar pandangan aku ni k. aku rasa kau cantik. putih. lawa. muke cina2. pandai. solat cukup 5 waktu tak pernah tinggal. dengar cakap mak bapak. kaya. then asal aek? asal kau asek ckp bende2 yg nuisance? kau solat cukup tau, sepatutnye kau lebih berkeyakinan, fikir positif, ceria. ni tak. aku tak tahu ah nak cakap mcm mana. kau kena tukar sikap kau tu kawan. seriously. kalau kau asek cakap mcm tu, mmg tak kemane ah. wake up and be thankful k. ramai lagi yg ade masalah and aku rasa masalah dorang lagi worst, lagi complicated daripada kau punye masalah. so, tolong ah k. wake up! aku cakap ni, bukan sbb aku benci kau tau, tp aku sayang kau and ramai lagi yg sayangkan kau. ingat tu.

     k pastu semoga arwah anis hj sukarti di tempatkan di dalam golongan orang yang beriman. alfatihah.
Qi, be strong k. Allah takkan uji kalau hambanye tak bole hadap. so be strong k. kiteorg semua ada. semua akan support qi. qi jangan risau k. we love you :')

    k then aku nak cerita pasal kejayaan aku. aku dh tak pkkan mamat tu lagi lately ni (^^)v peaceeeee. hee.
well. life must go on. so, yeahh! i did it. hihi. k tu je nak cerita. thanks pada siapa yang baca blog ni sampai habis. thanks k thanks. bye guyss assalamualaikum :)

     

No comments:

Post a Comment