Saturday, January 28, 2012

fighting (Y)

              Assalamualaikum. k hai people hai hai hai. so semalam en aku tgok cite 'aku mahu terbang' aw
dekat tv3. what? ramai k yg tgok. k cite tu pasal budak tu nak jadi pilot wuwuwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. k aku mmg eksaited gile tgok cite tu. budak tu nak jadi pilot and dia mmg sungguh2 gileeeee ahh nak jadi pilot. #macam aku ^^v. pastu budak tu slalu kene buli aw kat sekola. tp dia cool je. ye ke? haha tak kesah la kan. pastu dia ade sorang bff aw. bff dia lumpuh aw pastu one day tu bff dia meninggal. kesian gile. pastu dia pass upsr dia dgn flying colour so dia dpt masuk skola sbp yg ade kelas utk sape yg berminat nak jadi pilot. even tu just cerita je kan aku tumpang happy gile dgn budak tu sbb dia dpt peluang tu hahaha. yg sadnye, kenapa aku tak masuk situ doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'( huaaaaaa

        pastu en pastu en dia belaja ah en. and masa tu dia pakai baju pilot. and aku mcm OHMYGOODNESS HE WEAR A PILOT UNIFORM DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :((((((((((((((((((( k masa tu perasaan aku mmg bercampur baur gile. happy ade, jeles ade, sad ade. happy sbb budak tu dpt pakai baju pilot. jeles sbb budak tu pakai uniform pilot. sad sbb aku tak dapat pakai baju pilot. k seriously SAD GILEEEEEEEEEEEE! *hskss* pastu en mak dgn abg dia nak pegi tgok dia aw tp masa otw tu dorang accident. k masa tu sad gile. aku siap nangis lagi hahaha. 

        pastu budak tu mcm frust gile ah en sbb semua family dia dh meninggal. kalau aku pun frust kot. pastu first2 budak tu give up tak nak jadi pilot tp ade org bg advice dkt dia so dia tak give up. k act ape yg aku nak ckp kat sini adelah kita kene cekal, kuat, tabah, jgn pedulikan org yg jeles dgn kita, dan yg penting sekali kita kene ingat, setiap perkara berlaku ade hikmahnye. Allah takkan uji kita kalau kita tak bole hadap :') 

       so from now on, anis farhah zulkifly, tolong lah bangkit dari masa lalu kau yg dh terlalu lama tu dan mulakan hidup baru. kau nak jadi pilot kan? nak pakai uniform pilot kan? nak fly satu dunia kan? yeah. then grab it anissssssssssssssssssssss! Captain Anis (Y) cool kan? :D hik-hik. aku akan make sure yg aku dapat gelaran tu. so korang, aku mohon gile. mohan sangatsangatsangat dan sangat, sesiapa yg baca entry ni, tolong lah doakan aku untuk jadi seorang pilot. k koranggg!!! aku akan doakan utk semua readers. kerjasama di hargai wehh :')

        k and me got nothing to say. thanks pada sesiapa yang support aku. korang mmg best everrrrrrrrr lah. akhir kata, alhamdulillah aku masih bernafas di sini. k bye peace assalamualaikum (Y)

*korang bole bayangkan tak betape coolnye ade dkt atas awan? ~.~ i love it totally*

No comments:

Post a Comment