Friday, February 17, 2012

why? -____-

         hell-oo world assalamualaikum. a very good evening to all the readers, fan and friends. cehhh haha macam ada je fan. lol betul. k long time no see i miss you guys. and heii guys. look at the calendar. dah bulan dua dah wehhhhh. cepatnye masa berlalu .__. nanti pejam celik pejam celik dah nak pmr. k takut gile tak sempat nak recall semuanye. doakan lah ye aku dapat study dengan cool.

        k pastu en pastu untung lah ada orang tu dah sombong dengan aku. tegur pun buat dek je kan. k. ye aku tahu. sape la aku ni. hanya melutut di tepi gantang. kau pun ada ramai kawan en. buat ape nak tegur aku en. aku tahu kau tak perlukan aku lagi. k. saya terasa di sini act .__. aku rindu. rindu nak gurau dgn kau, rindu nak ketawa2 dgn kau, rindu nak cotcetcotcet dgn kau, ada banyak yang aku nak share tapi kau. kau semakin menjauh. ape boleh buat. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :(

       k then nak cerita pasal benda yg aku rasa hishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. kenapa. kenapa. kenapa mesti sekarang. kenapa baru sekarang. kenapa saat semuanye baru aku akhiri, dan kau nak mulakannya balik. kau tahu tak, aku separuh mati, bangkit dengan kaki aku sendiri *yela takan nak gune kaki org kan* dan aku berjaya. berjaya weh. even tak sepenuhnya tapi ianya satu kejayaan besar bagi aku. tapi kau, kau muncul balik dan hancurkan semuanya. saat wazira bg kertas tu, aku rasa nak nangis. kenapa. kenapa sekarang. kenapa saat aku dah berjaya, dan kau muncul balik. kenapa. tolong lah. aku amek masa yg sangat lama tau. hmm aku betul betul tga di lema sekarang ni. aku asek terpk je. kenapa wehhhhhhhhhhhhhhhhhhh .____.

    k esok ade maulud so pakai simple2 je. pakai lebih2 kang nnt orang cakap ape pulak kan. tp yang pasti, aku tetap dengan shawl. kikiki xD k and so far tu je la kot aku nak cerita. thanks sebab baca apa yg aku tulis ni. readers always in my heart ♥ bye peace assalamualaikum :)


kau dah jauh kawan :'* 









No comments:

Post a Comment