Thursday, November 22, 2012

Story telling





                       Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hai people hai ^^. long time no see hm hm hmmmmmmmm. Okay seriously dah lama gila k tak menulis a.k.a mengarang karangan fakta a.k.a meluah perasaan yang terpendam dihati ini. cehhh! hahahahaha benci betul. ayat kalau boleh nak syahdu aek. So, ntah apa yang buat aku bukak balik blog ni. And then aku baca balik older-older post yang aku buat dulu tu kan, and then, aku ketawaaaaaaaaa. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHH. Men! It is so funny k. I wonder how can I wrote like that. Its look, childish I think. But itsokay lah kan. Quite omeyyy I think ahahaha k perasan ye tahu ye jangan cakap lagi.

                     So aku ekceli taktahu tau nak tulis apa. Aku just, menaip je apa yang terlintas di fikirkan. Aku tak bisa menyatakan perkataan, kelu lidah bila berdepan kamu. k tetiba >< oh well you know what? 15 november yang lalu, lahirlah seorang puteri yang sangat comel dan baik lagi comel serta comel ke dunia. Nak tahu siapa? Its meeeeeeee ^^. me me me. tapi sayangnya, no one remember me. k tetiba. no lahhh. semua ingat aku. kecuali seorang. Okay to all my fans yang wish tu, thank you k sebab wish :) I terharu nihhhh. hahahahahahaha k perasan. I got a leather watch from my mom. well thank you mom it is so beautiful. I love you mom :* and a tabung from jayyyyirra. ye budak comel tu. masa befday aku keluar dengan dia. makan kat secret recipe then jalan tepi sungai. sweet kan kitorang berdua? ye tahuuuu. malu tauu jangan puji lebih2 xD

                 Okay orang pertama yang wish aku dira, then zira, then jay. yang surprisenya, akak ipar aku pun wish jugak. ehehh. nampak tak ramai orang sayang akuuuuuu? oh please don't be jelly. Tahu tak apa yang paling sadnya masa birthday aku? Orang yang paling aku sayang antara kawan lelaki tak wish pun! and you know what? He don't even bother to remember my birthday. ah meleweh speaking. maksud aku, dia tak ingat pun birthday aku. Is'tn it sad tuan nur akmaliah? :( I know. Dia tak ingat langsung weh. Sayu hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sayu sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Ceh haha. tapi serious sedih k. sedih k. SEDIH K. Dah lah duduk kat kampung tu lama2. Apa tah yang ada kat kampung tu. Menyampah menyampah! Takpe takpe aku ingat. You just wait and see brohh! I hate you seriously. sampai hati kan tak ingat. sampai sekarang anis sentap dengan awak tahu tak! benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

                 Okay dah enough enough cakap pasal orang yang tak ingat birthday aku. Benci. So now, we gonna talk about result. yeaa. result. diulangi, RESULTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Oh aku sumpah takut bila fikir pasal result pmr. acane ni wehhh. kau tak takut ke tuan. aku takur gila k. sumpah takut. Allah, im begging to you. Please give me 8A's pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee :\ hmmm.

                    Ekceli, aku rasa post aku kali ni sakai gila. Is'tn it tuan? Yaaaaaa I know. I don't even know why. Maybe sebab tengah gaduh dengan buah hati pengarang jantung. Ah dia tu. Mengamuk tak tentu masa. Dah cakap sorry pun nak merajuk lagi. Dah lah aku tengah sengugut yang amat ni. Sentap betul lah dengan mahluk Allah yang seorang itu. Benci.

                 So disebabkan aku rasa post ni sakai yang amat, marilah kita bersama sama menamatkannya. Tuan Nur Akmaliah, I miss you k. Seriously. Cepat balik sini! *marah ni* okay dah bye Iloveyou Assalamualaikum


 okay disebabkan takde orang yang nyanyi kan lagu birthday untuk aku, biar aku nyanyi sendiri.
Happy birthday to me. Happy birthday to me. Happy birthday to anis comel, Happy birthday to meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'( k bye.





No comments:

Post a Comment