Monday, August 27, 2012

Selamat Hari Raya ♥

        Hai assalamualaikum :) siapa rindu aku please k. please angkat tangan xD mesti dalam hati cakap ah mula dah dia ni mengedik. kan kann? haha k gurau je. So, first of all, SELAMAT HARI RAYA TUAN NUR AKMALIAHHHHHHH :'D tahu kenapa aku sebut nama dia? sebab dia sorang je yang baca entry ni. hahahhh. tah kenapa lah aek dia tu. orang lain semua tak baca, dia sebok nak baca. Kak, please k kak. Please lah pi lah baca blog orang lain. k poyo. kau tak baca blog ni, kau bukan kakak aku *muka serious*

       Okay so how your eid my sister? Me? oh Im fine. totally. lah sangat kannn hahahahaha. Act serious aku tak okay. Sangat tak okay. My first eid is seriously bad. Sebab apa? Sebab boooooooring. Raya kat perak memang sangat memboringkan. Dengan takde cousin yg aku rapat. hmmm. nasib duit income berjalan lancar xD Okay kakakku yang tercinta yang nun jauh di terengganu, kesian kau *ayat xD* ekceli, aku rindu kau :'( serious k. rindu nak ngadu dengan, rindu nak dengar nasihat *puii*, rindu nak share benda happy, rindu nak kene marah sebab buat mata shining, rindu nak buat gaya gedik and semualahh. No Im not kidding please k I miss you :( seriously. Jadi kesimpulannya Tuan Nur Akmaliah, aku nak minta maaf kalau sepanjang kita jadi kawan, adik beradik, and satu group aku pernah terkasar bahasa, kurang ajar xD, melawan cakap, tak nak dengar apa kau cakap, sakitkan hati kau, tak pedulikan kau, or whatever lah kesalahan yang sama ada aku tahu ataupun aku taktahu, Im so sorry k. terlalu sorry. serious, sorry k. dah banyak kali dah ni aku sebut sorry. kalau kau tak maafkan jugak, taknak kawan kau.

     Eh kau ingat aku buat blog ni untuk kau ke? Sorry k. Aku pun tak tahu asal dari starting dok sebut nama kau je. Blog ni act untuk meluahkan perasaan dekat kau. Memandangkan jauh kan. Nak call selalu pun tak boleh sebab bill telefon rumah tu dah naik dah. Mak aku bising -..- so harap kau paham. Please k kak. Kau jangan mengade cakap aku lupa kau pulak. Okay opps opps! Trial acane? okay? aku okay jeeeeeeeee kot. geo aku 73 je doe. bi pun 74 je. tu je yg aku baru dapat. sad kan. sad gile. What a sad life ._. hope kita akan try harder and dapat result lagi gempak. Hope dapat score 8A pmr nanti :\

#petunjuk : DIA merujuk kepada you know who is it right.

     Okay story heart time. Eh dengar lah ni nak cerita ni nak tepon kau takboleh. Aku kan, lately ni kan, taktahu kenapa, asek pk benda yang sama je. Aku tak tahu kenapa tapi itulah yang berada dalam fikiran aku. Aku asek pk yang dia still syg ex dia tu and one day dorang akan couple balik. serious k ini bukan kisah dongeng. Yelah kan, tak mustahil sejarah berulang. Betul tak? Dia dah pernah buat sekali, tak mustahil dia boleh buat lagi bukan? Semua ni buat aku takut nak terima dia balik untuk kali kedua. Kau tahu, hati aku sangat susah untuk lepaskan dia tapi perasaan takut tu lebih menguasai diri aku.

      Tadi masa tengah lepak2 dengan pakwe epah dalam kelas, tga cotcet2 pasal dia, tah macam mana pakwe epah tu boleh sebut nama ex dia tu pulak. Lepastu pakwe epah boleh pergi cerita pasal dia masa dia couple dengan ex dia tu. Aku just ketawa, dan iyekan je lah apa dia cakap. Seriously, jantung aku berdebar masa tu. Berdebar gila k. Kau tahu kan debarnya bila sebut pasal kisah lama tu. Serious rasa nak nangis masatu. Tangan aku kat bawah meja gigil, berpeluh, sejuk macam air batu. kau pun tahu aku ni macam mana kan. Aku tahan je. Tahan anis tahan. Jangan nangis. Bila pakwe epah bukak cita lama tu, aku rasa takut. Aku rasa tawar hati. Serious k sampai sekarang ni tangan aku sejuk dia tak hilang. Sumpah, aku goyang kalau hal yang melibatkan ex dia tu. Kadang2, aku berharap supaya dia tu couple je balik dengan ex dia tu. Itu lebih mudah untuk mengelakkan diri aku dari kene couple dengan dia balik. Sebab aku takut kehilangan dia lagi buat kali kedua. Dan sememangnya aku tahu, dia akan tinggalkan aku jugak suatu hari nanti.

      So, untuk awak, ye awak. Just in case, If you read this, tolonglah tahu yang kepercayaan saya pada awak ada berapa peratus je tinggal. Tahu kenapa? sebab awak pernah tipu saya. Saya boleh maafkan awak tapi ketahuilah yang saya takkan pernah lupakan apa yang awak buat. Jadi, kalau awak betul2 nak saya balik, betul2 sayang saya, please. Do something untuk buat saya percayakan awak balik. Buktikan yang awak betul2. betulbetulbetulbetul sayangkan saya. Kalau tak, saya taktahu apa akan jadi lepas PMR nanti. 

     Jadi, kita berbalik kepada tuan nur akmaliah, please k. Tolong jangan ketawa baca ayat skema aku kat atas ni. Even aku sendiri ketawa bila baca, tapi kau tak boleh. Aku serious k dengan apa yang aku tulis. Ini luahan hati tau. Bukan senang nak dengar. hahahh lawak. Okay so tuan, iloveyou iloveyou iloveyou. Aku harap kau paham apa yang aku tulis ni. Kalau tak, aku pergi terengganu jumpa cikgu bm kau. Okay tolonglah paham aku sangat perlukan kau sekarang ni hmmmmm.

    Okay disebabkan kau takde kat sini sekarang, aku nak merajuk. Bye Assalamualaikum jaga diri xoxo :'*

*bai de weh, makin tembam kan aku? hahahhh act makin comel xD aku tahu dlm hati kau mcm tu*
much love from me xx

No comments:

Post a Comment