Monday, January 23, 2012

its just the begining

              hai guys hai assalamualaikum. so korang ape khabar? sehat? yeahh aku pun sehat. so hw dah siap? dah sentuh? xD aku...... belum sampai seru lagi nak buat hw hehe. ye tahu tak baik melambatlambatkn buat hw. ye nnt aku buat la. haah ye jgn risau. k sambung. harini aku mcm tak menentu sikit. banyak berfikir harini. fikir pasal pmr, fikir pasal future, fikir pasal bende yg dah lepas. act en, aku nasihat la kan, jgn terlalu byk berfikir la aeh korang. sbb sometimes, bila fikir bykbyk, boleh buat kita jadi stress. and stress tu, tak bagus utk kesihatan. lagilagi budak yg nak exam mcm aku ni kan.

              k first aku pk pasal sekolah. banyak gile bende yg kene buat bila cite pasal sekolah. dengan cikgunya yg ajar bukan main cepat lagi mcm kereta api smpi takde sape dpt potong line. pastu, ajar yg basic je pulak tu. come one. ye aku akui sekolah tu dinamakan sekolah bestari lah sangat kan, tp bkn semua murid act bole catch up ape yg cikgu ajar dgn cepattt tuuuu. ergh geram. aku bile dh tak dpt catch up, mule ah fed up nak belajar. aku benci feeling mcm tu. ye aku tahu aku kene ubah sikap tu. aku sedang berusaha.

              Pastu, nak cakap pasal crush pulak. wei, nak tahu tak jawapan bg soalan kau yg berbunyi mcm ni 'why you hate me so much?' alah aku tak payah bg jawapan pun kalau bole pk la. cop! sebelum tu, sape ckp dgn kau aek yg aku benci kau? aku rasa aku takde ckp pun yg aku benci kau. normal ah lepas clash mengelak. tu namanye pompuan. aku tak pena pulak nmpk org pompuan dh clash tp still jmpe ex dia then nak hai awak. tak pena pulak. tak tahu la kalau ade. tolong lah ae. aku act nak kawan balik dgn kau. tp kalau kau terus asak aku mcm ni, lupekan je lah k.

             Then, cakap pasal bende yg dah lepas pulak. aku asek pk, pk, pk, dan pk. sampai bila. sampai bila nak mcm ni. takde gune pun. lagi pun, makcik aku pena cakap. yg umur mcm aku ni tak sepatutnye ade komitmen utk couple2 ni. pastu aku pun pk ah en. betul jugak aek. aku ni dah la nak exam. takan nak terus mcm ni je kan. aku takan boleh dpt straight A kalau asek pk bende yg dh lepas. jadi, lepas pk masak2. aku pun dh decide untuk berhenti berharap, bangun dari masa lepas, teruskan hidup, fokus, belajar sungguh2, capai kejayaan, buat makbapak bangga, jadi pilot, pusing satu dunia, and live happily. easy kan? lagi pun. org kata, kalau dh jodoh tu, tak kemane weh. so tak payah la kau nak pk sangat pasal bende2 ni semua.

           K akhir kata, life must go on no matter what happened. tak payah nak risau lah. ade ramai lagi org yg sayangkan kau. nak contoh? mak, ayah, aniq, afiq, aris :'), qila, dira, zira, tuan, khai and semua kengkawan yg lain kan kannnnn. lagi pun aku ni peramah. kau tnye je budak tn habab, semua kenal aku xD semua sayang aku xD #k perasan gile minah ni HARHAR. wtv. mcm la aku kesah. k i love ny friends, especially whisper. they my everything. so yaa thanks sebab baca smpi habis. appriciate it. bye peace assalamualaikum c:

peace and love sign 11

No comments:

Post a Comment